niedziela, 4 stycznia 2015

Studenci będą uczyć się robienia... selfie

Jedna z londyńskich uczelni oferuje kurs robienia selfie, czyli fotografii samego siebie, wykonywanych telefonem komórkowym lub smartfonem. Miesięczny kurs zatytułowany "Sztuka autoportretów fotograficznych" obejmie wykłady i seminaria mające, jak twierdzą organizatorzy, "udoskonalić krytyczne zrozumienie autoportretu fotograficznego".

Studenci mają między innymi zgłębiać takie pojęcia, jak tożsamość, osobowość i pamięć. Mają się też nauczyć analizować już zrobione przez siebie selfie, gdyż program przewiduje ocenę własnych fotografii.

poniedziałek, 29 grudnia 2014

[Promocja] Wzory prac licencjackich tylko 10 zł za stronę

Witajcie. Jest jeszcze parę wolnych miejsc w grafiku na styczeń i luty 2015. W związku z tym tylko w tym okresie cena za jedną stronę wzoru pracy licencjackiej będzie wynosić 10 zł strona. Kto pierwszy ten lepszy :)

piątek, 7 listopada 2014

[Tematy] Propozycje tematów z zarządzania zasobami ludzkimi

Dzisiaj przedstawiam ciekawe tematy prac licencjackich na specjalności Zarządzanie Zasobami Ludzkimi. Oczywiście problematyka jest ogólnie znana i łatwa do podpasowania dla każdego.
Oto proponowane tematy:

Analiza i ocena systemu zarządzania w firmie XYZ
Controlling personalny w zarządzaniu przedsiębiorstwem XYZ
Rekrutacja jako element doboru pracowników w firmie XYZ
Szkolenie i doskonalenie pracowników w zarządzaniu zasobami ludzkimi
Zasoby ludzkie jako główny czynnik sukcesu firmy
Zasoby ludzkie w organizacji oraz proces ich formowania i doskonalenia
Motywowanie w procesie pracy w firmie XYZ
Systemy wynagrodzeń w firmie XYZ

wtorek, 7 października 2014

Najczęściej padające pytania

Najczęściej pytacie o (FAQ):
1. Pomoc w wyborze tematu pracy. Chętnie pomogę w tym aspekcie pisania, ale muszę znać kierunek, specjalizację i ustalenia z promotorem. Bardzo ważne jest także to w jakiej dziedzinie, tematyce student czuje się najlepiej. Pisanie o czymś o czym nie ma się pojęcia jest bez sensu.
2. Cennik. Każdy temat wyceniam indywidualnie. W tym celu muszę znać temat, kierunek, plan i ustalenia z promotorem.
3. Szybki termin realizacji. Jestem szybka i piszę praktycznie na zawołanie. Zdarza się jednak, że mam pełny grafik.
4. Dobór literatury. Niektórzy z Was nie radzą sobie ze znalezieniem dobrych źródeł. Także tutaj potrzebne jest indywidualne podejście. Muszę mieć najwięcej informacji o pracy licencjackiej, czy magisterskiej.

środa, 1 października 2014

[Kierunek: TURYSTYKA] Turystyka weekendowa na przykładzie gminy

W cenie 200zł dostosowanie wzoru do wymagań promotora i dobór gminy w 3 rozdziale.

TEMAT: Turystyka weekendowa na przykładzie gminy

PLAN:
Wstęp
Rozdział 1. Podstawowe terminy dotyczące turystyki
1.1. Turystyka i turysta
1.2. Kryteria i rodzaje turystyki
1.3. Geneza ruchu turystycznego
Rozdział 2. Turystyka weekendowa
2.1. Specyfika turystyki weekendowej
2.2. Marketing turystyki weekendowej
2.2. Tendencje w kraju i na świecie
Rozdział 3. Turystyka weekendowa w opinii turystów odwiedzających gminę XYZ
3.1. Cel pracy
3.2. Metodologia badan własnych
3.3. Charakterystyka badanej grupy
3.4. Badania własne
Zakończenie
Bibliografia

FRAGMENT:


Wypoczynkiem weekendowym nazywane są najprostsze formy ruchu turystycznego, polegające na sobotnio-niedzielnym lub świątecznym, jednodniowym (znaczenie rzadziej półtora lub dwudniowym) wyjeździe poza teren zamieszkania. Wyjazdy na wypoczynek sobotnio-niedzielny lub świąteczny odbywają się w sposób zorganizowany (przez biura podróży, zakłady pracy, organizacje młodzieżowe i turystyczne) lub indywidualny. Terytorialny zasięg świątecznego wyjazdu mieści się w granicach 50-80 km od miejsca zamieszkania[1].
            Wielkość uczestnictwa w wypoczynku weekendowym jest wg Z. Skórzyńskiego funkcją liczby dni wolnych od pracy, stopnia motoryzacji kraju, charakteru zagospodarowania dużych miast i aglomeracji miejskich, polityki programowania różnorodnych form aktywnego wypoczynku i innych[2].

[Kierunek: MARKETING] Wpływ zachowania sprzedawcy na decyzje zakupowe klienta

W cenie 200zł dostosowanie wzoru do wymagań promotora i dobór firmy w 3 rozdziale.

TEMAT:  Wpływ zachowania sprzedawcy na decyzje zakupowe klienta

PLAN:
Wstęp
Rozdział 1. Handel
1.1. Istota handlu
1.2. System wspomagania relacji z klientem
1.3. Strategia i techniki sprzedaży

Rozdział 2. Wizerunek sprzedawcy
2.1. Kontakt z klientem
2.2. Kultura osobista
2.3. Motywacja

Rozdział 3. Badania własne
3.1. Cel pracy
3.2. Metodologia badan własnych
3.3. Charakterystyka sklepu
3.4. Sprawozdanie z badan
Zakończenie
Bibliografia

FRAGMENT:



Zadowolony klient często poleca sprzedawcy innych potencjalnych nabywców, co może mieć w dwojaki sposób pozytywny wpływ na poprawę rentowności. Z jednej strony prowadzi to do obniżenia wydatków związanych z pozyskaniem nowych klientów, z drugiej zaś poziom sprzedaży realizowany przez takich rekomendowanych nabywców bardzo szybko osiąga znaczne rozmiary. [1]
Z drugiej strony, klient niezadowolony, zrażony do firmy wystawia organizacji opinię  negatywną. Opinia odnosząc się przeważnie do personelu sprzedaży ma wpływ ma pozostałe aspekty funkcjonowania i wizerunek firmy. Złe wrażenie jest  bardzo szybko przenoszone na pozostałe obszary i komórki przedsiębiorstwa, wpływając w przemożny sposób na kształtowanie się jego całościowego wizerunku i reputacji.[2]

[Kierunek: ZARZĄDZANIE] Wykorzystanie Internetu w prowadzeniu firmy

W cenie 200zł dostosowanie wzoru do wymagań promotora i dobór firmy w 3 rozdziale.

TEMAT:  Wykorzystanie Internetu w prowadzeniu firmy XYZ

PLAN:
Wstęp
Rozdział 1. Podstawowe pojęcia
1.1. Przedsiębiorczość
1.2. Trendy rynkowe
1.3. Istota i funkcje zarządzania
1.4. Miejsce i rola marketingu w przedsiębiorstwie
1.5. Marketing mix
1.6. Strategia przedsiębiorstwa
Rozdział 2. Internet w podmiotach gospodarczych i obszary jego wykorzystania
2.1. Sieci - lokalne, Internet
2.2. Typy podmiotów gospodarczych wykorzystujących sieci
2.3. Obszary wykorzystania Internetu w przedsiębiorstwie - Handel w Internecie, Marketing w Internecie,
Internet w zarządzaniu zasobami ludzkimi, Internet w zarządzaniu finansami, Internet w zarządzaniu informacją i komunikacją, Internet a zarządzanie logistyką
Rozdział 3. Wykorzystanie internetu w prowadzeniu firmy XYZ
Zakończenie
Bibliografia

FRAGMENT:


Zdaniem autora pracy wśród aplikacji i narzędzi wykorzystywanych obecnie w IT należy wymienić:
-        sieci komputerowe (w tym Internet wraz z całą gamą usług o charakterze sieciowym tj. usługa e-mail, usługa ftp, usługa WWW),
-        aplikacje wspomagające zarządzanie dokumentami (z ang. document management),
-        aplikacje wspomagające zarządzanie procesami (z ang. workflow),
-        aplikacje wspomagające podejmowanie decyzji – w przypadku eksperckiej aplikacji przeznaczonej dla inżyniera będą to narzędzia inżynierskie wspomagające procesy projektowania, modelowania, wytwarzania, testowania nowych wyrobów,
-        aplikacje finansowo-księgowe,
-        aplikacje kadrowe,
-        wideokonferencje,
-        intranet – to komputerowa sieć wewnętrzna, łącząca np. komputery w jednym przedsiębiorstwie i w jego oddziałach; umożliwia szybki przepływ informacji wewnątrz danej organizacji;
-        elektroniczne biuletyny (tzw. newsletter),
-        fora internetowe.
Powyższy tok rozumowania podziela Kolbusz, Olejniczak i Zdrojewski w pracy pt.: „Inżynieria systemów informatycznych w e-gospodarce”. Autorzy uważają, że jednym z ważniejszych etapów rozwoju technologii informatycznych jest powstanie sieci komputerowych, które umożliwiają rozdzielenie przetwarzania danych na większą liczbę komputerów, przez co zwiększa się ich efektywność jako całości. Sieci cyfrowe ułatwiają komunikację wewnątrz przedsiębiorstwa oraz jego komunikację otoczeniem, a tym samym współdzielenie się z innymi posiadaną wiedzą.[1]