Tanie Prace Licencjackie
Zajmuje się pisaniem wzorów prac licencjackich. Tanio, szybko i profesjonalnie.
niedziela, 4 stycznia 2015
poniedziałek, 29 grudnia 2014
[Promocja] Wzory prac licencjackich tylko 10 zł za stronę
Witajcie. Jest jeszcze parę wolnych miejsc w grafiku na styczeń i luty 2015. W związku z tym tylko w tym okresie cena za jedną stronę wzoru pracy licencjackiej będzie wynosić 10 zł strona. Kto pierwszy ten lepszy :)
piątek, 7 listopada 2014
[Tematy] Propozycje tematów z zarządzania zasobami ludzkimi
Dzisiaj przedstawiam ciekawe tematy prac licencjackich na specjalności Zarządzanie Zasobami Ludzkimi. Oczywiście problematyka jest ogólnie znana i łatwa do podpasowania dla każdego.
Oto proponowane tematy:
Analiza i ocena systemu zarządzania w firmie XYZ
Controlling personalny w zarządzaniu przedsiębiorstwem XYZ
Rekrutacja jako element doboru pracowników w firmie XYZ
Szkolenie i doskonalenie pracowników w zarządzaniu zasobami ludzkimi
Zasoby ludzkie jako główny czynnik sukcesu firmy
Zasoby ludzkie w organizacji oraz proces ich formowania i doskonalenia
Motywowanie w procesie pracy w firmie XYZ
Systemy wynagrodzeń w firmie XYZ
Oto proponowane tematy:
Analiza i ocena systemu zarządzania w firmie XYZ
Controlling personalny w zarządzaniu przedsiębiorstwem XYZ
Rekrutacja jako element doboru pracowników w firmie XYZ
Szkolenie i doskonalenie pracowników w zarządzaniu zasobami ludzkimi
Zasoby ludzkie jako główny czynnik sukcesu firmy
Zasoby ludzkie w organizacji oraz proces ich formowania i doskonalenia
Motywowanie w procesie pracy w firmie XYZ
Systemy wynagrodzeń w firmie XYZ
Etykiety:
controlling,
kobiet,
motywowanie,
ocen,
rekrutacja,
rola,
zarządzanie,
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi,
zasoby,
zzl
Lokalizacja:
Polska
wtorek, 7 października 2014
Najczęściej padające pytania
Najczęściej pytacie o (FAQ):
1. Pomoc w wyborze tematu pracy. Chętnie pomogę w tym aspekcie pisania, ale muszę znać kierunek, specjalizację i ustalenia z promotorem. Bardzo ważne jest także to w jakiej dziedzinie, tematyce student czuje się najlepiej. Pisanie o czymś o czym nie ma się pojęcia jest bez sensu.
2. Cennik. Każdy temat wyceniam indywidualnie. W tym celu muszę znać temat, kierunek, plan i ustalenia z promotorem.
3. Szybki termin realizacji. Jestem szybka i piszę praktycznie na zawołanie. Zdarza się jednak, że mam pełny grafik.
4. Dobór literatury. Niektórzy z Was nie radzą sobie ze znalezieniem dobrych źródeł. Także tutaj potrzebne jest indywidualne podejście. Muszę mieć najwięcej informacji o pracy licencjackiej, czy magisterskiej.
1. Pomoc w wyborze tematu pracy. Chętnie pomogę w tym aspekcie pisania, ale muszę znać kierunek, specjalizację i ustalenia z promotorem. Bardzo ważne jest także to w jakiej dziedzinie, tematyce student czuje się najlepiej. Pisanie o czymś o czym nie ma się pojęcia jest bez sensu.
2. Cennik. Każdy temat wyceniam indywidualnie. W tym celu muszę znać temat, kierunek, plan i ustalenia z promotorem.
3. Szybki termin realizacji. Jestem szybka i piszę praktycznie na zawołanie. Zdarza się jednak, że mam pełny grafik.
4. Dobór literatury. Niektórzy z Was nie radzą sobie ze znalezieniem dobrych źródeł. Także tutaj potrzebne jest indywidualne podejście. Muszę mieć najwięcej informacji o pracy licencjackiej, czy magisterskiej.
Etykiety:
cennik,
faq,
grafik,
indywidualnie,
kierunek,
magisterskiej,
pisania,
pisanie,
plan,
pracy licencjackiej,
student,
temat,
tematu,
termin,
ustalenia z promotorem
Lokalizacja:
Polska
środa, 1 października 2014
[Kierunek: TURYSTYKA] Turystyka weekendowa na przykładzie gminy
W cenie 200zł dostosowanie wzoru do wymagań promotora i dobór gminy w 3 rozdziale.
TEMAT: Turystyka weekendowa na przykładzie gminy
PLAN:
Wstęp
Rozdział 1. Podstawowe terminy dotyczące turystyki
1.1. Turystyka i turysta
1.2. Kryteria i rodzaje turystyki
1.3. Geneza ruchu turystycznego
Rozdział 2. Turystyka weekendowa
2.1. Specyfika turystyki weekendowej
2.2. Marketing turystyki weekendowej
2.2. Tendencje w kraju i na świecie
Rozdział 3. Turystyka weekendowa w opinii turystów odwiedzających gminę XYZ
3.1. Cel pracy
3.2. Metodologia badan własnych
3.3. Charakterystyka badanej grupy
3.4. Badania własne
Zakończenie
Bibliografia
FRAGMENT:
TEMAT: Turystyka weekendowa na przykładzie gminy
PLAN:
Wstęp
Rozdział 1. Podstawowe terminy dotyczące turystyki
1.1. Turystyka i turysta
1.2. Kryteria i rodzaje turystyki
1.3. Geneza ruchu turystycznego
Rozdział 2. Turystyka weekendowa
2.1. Specyfika turystyki weekendowej
2.2. Marketing turystyki weekendowej
2.2. Tendencje w kraju i na świecie
Rozdział 3. Turystyka weekendowa w opinii turystów odwiedzających gminę XYZ
3.1. Cel pracy
3.2. Metodologia badan własnych
3.3. Charakterystyka badanej grupy
3.4. Badania własne
Zakończenie
Bibliografia
FRAGMENT:
Wypoczynkiem
weekendowym nazywane są najprostsze formy ruchu turystycznego, polegające na
sobotnio-niedzielnym lub świątecznym, jednodniowym (znaczenie rzadziej półtora
lub dwudniowym) wyjeździe poza teren zamieszkania. Wyjazdy na wypoczynek
sobotnio-niedzielny lub świąteczny odbywają się w sposób zorganizowany (przez
biura podróży, zakłady pracy, organizacje młodzieżowe i turystyczne) lub
indywidualny. Terytorialny zasięg świątecznego wyjazdu mieści się w granicach
50-80 km
od miejsca zamieszkania[1].
Wielkość uczestnictwa w wypoczynku
weekendowym jest wg Z. Skórzyńskiego funkcją liczby dni wolnych od pracy,
stopnia motoryzacji kraju, charakteru zagospodarowania dużych miast i
aglomeracji miejskich, polityki programowania różnorodnych form aktywnego wypoczynku
i innych[2].
Etykiety:
badania własne,
cel pracy,
geneza,
gminy,
marketing,
metodologia,
specyfika,
tendencje,
turysta,
turystyka,
turystyka weekendowa,
turystyki
Lokalizacja:
Polska
[Kierunek: MARKETING] Wpływ zachowania sprzedawcy na decyzje zakupowe klienta
W cenie 200zł dostosowanie wzoru do wymagań promotora i dobór firmy w 3 rozdziale.
TEMAT: Wpływ zachowania sprzedawcy na decyzje zakupowe klienta
PLAN:
Wstęp
Rozdział 1. Handel
1.1. Istota handlu
1.2. System wspomagania relacji z klientem
1.3. Strategia i techniki sprzedaży
Rozdział 2. Wizerunek sprzedawcy
2.1. Kontakt z klientem
2.2. Kultura osobista
2.3. Motywacja
Rozdział 3. Badania własne
3.1. Cel pracy
3.2. Metodologia badan własnych
3.3. Charakterystyka sklepu
3.4. Sprawozdanie z badan
Zakończenie
Bibliografia
FRAGMENT:
TEMAT: Wpływ zachowania sprzedawcy na decyzje zakupowe klienta
PLAN:
Wstęp
Rozdział 1. Handel
1.1. Istota handlu
1.2. System wspomagania relacji z klientem
1.3. Strategia i techniki sprzedaży
Rozdział 2. Wizerunek sprzedawcy
2.1. Kontakt z klientem
2.2. Kultura osobista
2.3. Motywacja
Rozdział 3. Badania własne
3.1. Cel pracy
3.2. Metodologia badan własnych
3.3. Charakterystyka sklepu
3.4. Sprawozdanie z badan
Zakończenie
Bibliografia
FRAGMENT:
Zadowolony klient często poleca sprzedawcy innych potencjalnych
nabywców, co może mieć w dwojaki sposób pozytywny wpływ na poprawę rentowności.
Z jednej strony prowadzi to do obniżenia wydatków związanych z pozyskaniem
nowych klientów, z drugiej zaś poziom sprzedaży realizowany przez takich
rekomendowanych nabywców bardzo szybko osiąga znaczne rozmiary. [1]
Z drugiej strony, klient niezadowolony, zrażony do firmy wystawia
organizacji opinię negatywną. Opinia
odnosząc się przeważnie do personelu sprzedaży ma wpływ ma pozostałe aspekty
funkcjonowania i wizerunek firmy. Złe wrażenie jest bardzo szybko przenoszone na pozostałe
obszary i komórki przedsiębiorstwa, wpływając w przemożny sposób na
kształtowanie się jego całościowego wizerunku i reputacji.[2]
Etykiety:
badania własne,
cel pracy,
handel,
klienta,
kontakt,
kultura osobista,
metodologia,
motywacja,
sprzedawcy,
sprzedaży,
wpływ
Lokalizacja:
Polska
[Kierunek: ZARZĄDZANIE] Wykorzystanie Internetu w prowadzeniu firmy
W cenie 200zł dostosowanie wzoru do wymagań promotora i dobór firmy w 3 rozdziale.
TEMAT: Wykorzystanie Internetu w prowadzeniu firmy XYZ
PLAN:
Wstęp
Rozdział 1. Podstawowe pojęcia
1.1. Przedsiębiorczość
1.2. Trendy rynkowe
1.3. Istota i funkcje zarządzania
1.4. Miejsce i rola marketingu w przedsiębiorstwie
1.5. Marketing mix
1.6. Strategia przedsiębiorstwa
Rozdział 2. Internet w podmiotach gospodarczych i obszary jego wykorzystania
2.1. Sieci - lokalne, Internet
2.2. Typy podmiotów gospodarczych wykorzystujących sieci
2.3. Obszary wykorzystania Internetu w przedsiębiorstwie - Handel w Internecie, Marketing w Internecie,
Internet w zarządzaniu zasobami ludzkimi, Internet w zarządzaniu finansami, Internet w zarządzaniu informacją i komunikacją, Internet a zarządzanie logistyką
Rozdział 3. Wykorzystanie internetu w prowadzeniu firmy XYZ
Zakończenie
Bibliografia
FRAGMENT:
TEMAT: Wykorzystanie Internetu w prowadzeniu firmy XYZ
PLAN:
Wstęp
Rozdział 1. Podstawowe pojęcia
1.1. Przedsiębiorczość
1.2. Trendy rynkowe
1.3. Istota i funkcje zarządzania
1.4. Miejsce i rola marketingu w przedsiębiorstwie
1.5. Marketing mix
1.6. Strategia przedsiębiorstwa
Rozdział 2. Internet w podmiotach gospodarczych i obszary jego wykorzystania
2.1. Sieci - lokalne, Internet
2.2. Typy podmiotów gospodarczych wykorzystujących sieci
2.3. Obszary wykorzystania Internetu w przedsiębiorstwie - Handel w Internecie, Marketing w Internecie,
Internet w zarządzaniu zasobami ludzkimi, Internet w zarządzaniu finansami, Internet w zarządzaniu informacją i komunikacją, Internet a zarządzanie logistyką
Rozdział 3. Wykorzystanie internetu w prowadzeniu firmy XYZ
Zakończenie
Bibliografia
FRAGMENT:
Zdaniem
autora pracy wśród aplikacji i narzędzi wykorzystywanych obecnie w IT należy wymienić:
-
sieci komputerowe (w
tym Internet wraz z całą gamą usług o charakterze sieciowym tj. usługa e-mail, usługa
ftp, usługa WWW),
-
aplikacje wspomagające
zarządzanie dokumentami (z ang. document management),
-
aplikacje wspomagające
zarządzanie procesami (z ang. workflow),
-
aplikacje wspomagające
podejmowanie decyzji – w przypadku eksperckiej aplikacji przeznaczonej dla
inżyniera będą to narzędzia inżynierskie wspomagające procesy projektowania,
modelowania, wytwarzania, testowania nowych wyrobów,
-
aplikacje
finansowo-księgowe,
-
aplikacje kadrowe,
-
wideokonferencje,
-
intranet – to
komputerowa sieć wewnętrzna, łącząca np. komputery w jednym
przedsiębiorstwie i w jego oddziałach; umożliwia szybki przepływ informacji
wewnątrz danej organizacji;
-
elektroniczne
biuletyny (tzw. newsletter),
-
fora internetowe.
Powyższy tok rozumowania podziela Kolbusz,
Olejniczak i Zdrojewski w pracy pt.: „Inżynieria systemów informatycznych w e-gospodarce”. Autorzy
uważają, że jednym z ważniejszych etapów rozwoju technologii informatycznych
jest powstanie sieci komputerowych, które umożliwiają rozdzielenie
przetwarzania danych na większą liczbę komputerów, przez co zwiększa się ich
efektywność jako całości. Sieci cyfrowe ułatwiają komunikację wewnątrz
przedsiębiorstwa oraz jego komunikację otoczeniem, a tym samym współdzielenie
się z innymi posiadaną wiedzą.[1]
Etykiety:
firmy,
funkcje zarządzania,
internet,
internetu,
marketing,
prowadzeniu,
przedsiębiorczość,
strategia,
wykorzystanie
Lokalizacja:
Polska
Subskrybuj:
Posty (Atom)