poniedziałek, 29 września 2014

[KIERUNEK: ZARZĄDZANIE] Motywowanie pracowników w przedsiębiorstwie na przykładzie firmy XYZ

W cenie 100zł wzór i dostosowanie do dowolnej firmy według waszego zapotrzebowania.

TEMAT: MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW NA PODSTAWIE FIRMY XYZ
PLAN:
WSTĘP
ROZDZIAŁ 1. MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW JAKO SKŁADNIK MARKETINGU WEWNĘTRZNEGO
ROZDZIAŁ 2. CZYNNIKI MOTYWUJĄCE PRACOWNIKÓW
ROZDZIAŁ 3. MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW W FIRMIE XYZ
ZAKOŃCZENIE
BIBLIOGRAFIA

FRAGMENT:

Podstawą rozwoju i kształcenia pracowników są szkolenia, czyli działania organizacji skierowane na pogłębianie i poszerzanie umiejętności i wiedzy pracowników. Programy kształcenia personelu są coraz bardziej doceniane i stanowią jedno z narzędzi poprawy produktywności pracowników. Dlatego też przekazywanie wiedzy fachowej nie powinno być jednorazowym działaniem podejmowanym sporadycznie, lecz stanowić system ustawicznego dokształcania.
Odbywające się szkolenia mogą dotyczyć doskonalenia zawodowego obejmując:
q  uzupełnianie wiedzy zawodowej w zakresie samego przedsiębiorstwa, otoczenia, zarządzania czy procesów ściśle technologicznych i metod wykonywania pracy,
q  umiejętności praktycznych takich jak organizacja pracy, komunikowanie się, myślenie koncepcyjne, praca w grupie,
q  kształtowania postaw i zachowań, czyli nauczanie tolerancji, rozwijanie potrzeby samodoskonalenia, poszanowania współpracowników i przełożonych, właściwego i profesjonalnego odnoszenia się do kontrahentów.
Szkolenia i kursy organizowane są przez same przedsiębiorstwa lub instytucje zewnętrzne. Na podstawie analizy potrzeb i strategii personalnej organizacji należy opracować programy szkoleniowe krótko-, średnio- i długookresowe.
Na proces ten składają się:[1]
1.     ustalenie zapotrzebowania na kształcenie i rozwój,
2.     wybór metod i wdrożenie planu kształcenia,
3.     ocena.


[1]  Zob. Zarządzanie. Teoria i Praktyka. Pod red. A.K.Koźmiński, W.Piotrowski, PWN, Warszawa, 1995, s. 343.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz